Szanowni Państwo, Wystawcy Jarmarków w Gdańsku!
INFORMACJE PORZĄDKOWE - JARMARK BOŻONARODZENIOWY 2021 - WYJŚCIE WYSTAWCÓW
1. ZAKOŃCZENIE JARMARKU – Informujemy, że zgodnie z Regulaminem Jarmark w 2021 roku kończy się
24.12.2021 o godz. 14.00
W celu usprawnienia demontażu prosimy
o spakowanie towaru przede wjazdem autem. Wjazd na teren tylko w celu załadunku (do 40 min).
Zależy nam wszystkim na sprawnym i bezpiecznym przeprowadzeniu akcji i uniknięciu zatorów, szczególnie 24.12.2021.
2. TERMINY WYJSCIA WYSTAWCÓW:
a. 24.12.2021 (Wigilia) – Jarmark czynny do godz. 14.00.
Od godz.14.00 – wyjście wystawców, możliwość wjazdu aut w celu spakowania towaru /do 40 min/
b. 27.12.2021 (poniedziałek) – wyjście wystawców od 8.00 do 14.00 (ostateczny termin) - możliwość wjazdu aut w celu spakowania towaru.
Po godz. 14.00 rozpoczyna się demontaż stoisk.
Informacja dodatkowa
23.12.2021 kilku wystawców spoza woj. pomorskiego uzyskało zgodę organizatora na opuszczenie jarmarku po godz. 20.00 /lista zamknięta/
3. ZASADY WYJŚCIA WYSTAWCÓW WE WSKAZANE DNI I GODZINY j/w.
Wjazd aut na teren jarmarku po okazaniu PRZEPUSTKI DOSTAWA, wg następującego klucza
-
STREFA A – dot. wystawców z ul. Bogusławskiego, wzdłuż Katowni i Bramy Wyżynnej /od strony Bogusławskiego/ okolic LOT-u i Tunelu
/mapka/
Wjazd po odbiór towaru od strony Teatru Szekspirowskiego
Postój do 40 min /w celu spakowania/ na ul. Bogusławskiego za plecami domków
UWAGA!
ZAKAZ WJAZDU I PARKOWANIA na ul. Bogusławskiego pod iluminacjami !
-
STREFA B - dot. wystawców z Targu Węglowego
/mapka/
Wjazd po odbiór towaru od strony TEATRU WYBRZEŻE
Postój do 40 min /w celu spakowania / na parkingu przed teatrem lub za domkami …
W związku z tym, ze na Targu Węglowym i Drodze Królewskiej będą piesi oraz klienci prosimy o przestrzeganie
ZAKAZU WJAZDU I PARKOWANIA na Drodze Królewskiej na chodniku (mapka) / ruch pieszych udających się na wigilie/
NA MAPIE OZNACZONO STREFY ZAKAZU WJAZDU I PARKOWANIA ORAZ SUGEROWANE STREFY PARKOWNIA
4. Dodatkowe informacje:
• Domki po opuszczeniu winne być zamknięty na trtytki. Prosimy o pobranie trytytek z kontenera serwisowego lub kontakt z Ochroną, która zabezpieczy stoisko (695-384-595)
• Stoisko musi być puste, w stanie
czystym.
• Prosimy o
dokonanie i zarchiwizowanie kilku zdjęć stanu stoiska (z zewnątrz i wewnątrz) tuż przed opuszczeniem - celem oceny stanu infrastruktury w wypadku ewentualnych nieścisłości.
• Stoiska zostaną odebrane jednostronnie, protokolarnie ze strony Organizatora w dniu 27.12.2021.
Jarmark zaplanowany jest w dniach 19.11-24.12.2021 na Targu Węglowym oraz m.in. na ul. W. Bogusławskiego i ul. Tkackiej w Gdańsku.
Godziny otwarcia Jarmarku:
niedziela – czwartek: 12.00-20.00
piątek - sobota 12.00-21.00
1. WEJŚCIE WYSTAWCÓW - KONTENER SERWISOWY NA TARGU WĘGLOWYM – odbiór identyfikatorów, kart wjazdowych, pakietów COVID oraz kubeczków papierowych i ceramicznych
Czynne w godzinach:
17 listopada (środa) - godz. 12.00 - 18.00
18 listopada (czwartek) - godz. 10.00 - 18.00
19 listopada (piątek) - godz. 08.00 - 16.00
2. KONTAKTY DLA WYSTAWCÓW – ze względu na pandemię COVID prosimy o kontakt telefoniczny ( czynny od 17.11.2021):
- SERWIS TECHNICZNY – awarie, usterki techniczne ZGŁOSZENIA TYLKO TELEFONICZNE: nr tel.724 909 052
- ZESPÓŁ JARMARKU – finanse i rozliczeniaZGŁOSZENIA TYLKO TELEFONICZNE: nr tel. 724 909 053
- W ZWIĄZKU Z PANDEMIĄ COVID DOMAWIANIE KUBKÓW, BUTLI Z WODĄ, PAKIETÓW COVID ORAZ SKŁADANIE OŚWIADCZEŃ Z RAPORTAMI Z KAS FISKALNYCH W CELU ROZLICZENIA PROWIZJI (strefa food court) – DROGĄ EMAIL NA ADRES: biuro.jarmarku@mtgsa.com.pl
- PUNKT WYDAWANIA KUBKÓW I PRZYJMOWANIA RAPORTÓW Z KAS FISKALNYCH czynny 2 razy w tygodniu: poniedziałki i piątki w godzinach 11.00 – 14.00 (w kontenerze serwisowym na Targu Węglowym)
W punkcie: wydawanie zamówionych drogą e-mail kubków oraz składanie oświadczeń z raportami z kas fiskalnych
INFORMACJE DODATKOWE
Regulamin i szczegółowe przepisy porządkowe znajdują się na stronie
www.bozonarodzeniowy.gda.pl w zakładce wystawcy – prosimy o zapoznanie się.
Poniżej wybrane, najważniejsze informacje
- Uczestnik Jarmarku wynajmujący stoisko zobowiązany jest do wpłaty kaucji zgodnie z Regulaminem dla Uczestników Jarmarku 2021. Wpłata kaucji musi być dokonana przed rozpoczęciem zagospodarowywania stoiska przez Uczestnika.
- Podstawą do zajęcia stoiska objętego kaucją jest podpisanie w Biurze Organizatora przez Uczestnika oraz przedstawiciela Organizatora „Protokołu przekazania/zdania stoiska”. Ewentualne uszkodzenia prosimy zgłaszać w ciągu 24 godzin od podpisania protokołu na adres e-mail: biuro.jarmarku@mtgsa.com.pl
- Zaopatrzenie stoisk w czasie Jarmarku możliwe jest wyłącznie przed godz. 11:30 i po godz. 20:00 na podstawie wydanego przez Organizatora zezwolenia na wjazd na teren Jarmarku.
- Na terenie Jarmarku obowiązuje bezwzględny zakaz parkowania pojazdów, pod rygorem naliczania kar umownych
- W przypadku stoisk gastronomicznych i spożywczych prosimy o zabezpieczenie podłogi przed zniszczeniem (np. linoleum).
- Użytkownikom domków przypominamy o konieczności wyposażenia stoiska w gaśnicę (zgodnie z obowiązującymi przepisami w zakresie BHP i ppoż.) oraz – w przypadku domków i kramów (skrzynie) – w zaopatrzenie się w kłódkę do ich zamykania.
- Uczestnicy zobowiązani są do świątecznej aranżacji domków i kramów
- Uczestnikom bezwzględnie zabrania się umieszczania w (i) na domkach banerów oraz reklam z tworzyw sztucznych
- Ze względów bezpieczeństwa prosimy o gaszenie świateł oraz wyłączanie urządzeń grzewczych przed opuszczeniem stoiska.
- Termin wpłaty 100% należności za udział w Jarmarku Bożonarodzeniowym minął 09 listopada. Przypominamy, że na terenie Jarmarku nie ma kasy. Informacje o wartości zamówienia i dokonanych wpłatach znajdą Państwo po zalogowaniu się na indywidualne konto na stronie www.bozonarodzeniowy.pl
- Obowiązuje zakaz sprzedaży produktów do bezpośredniej konsumpcji poza Strefą Food Court i innymi strefami wyznaczonymi przez Organizatora
- Uczestnik targowiska miejskiego – Jarmark Bożonarodzeniowy zobowiązany jest do prowadzenia:
- działalności handlowej od niedzieli do czwartku w godz.12:00 – 20:00
- działalności handlowej od piątku do soboty w godz. 12:00– 21:00
- ZASADY COVIDOWE W związku z tym, że Jarmark odbywa się na prawach targowiska miejskiego, wszystkich wystawców obowiązują następujące zasady:
- Praca na stoiskach obowiązuje w maseczkach i rękawiczkach
- Obowiązkiem wystawcy jest udostępnianie klientom płynu do dezynfekcji rąk
- Obowiązkiem wystawcy jest czyszczenie i dezynfekcja stoisk
- Obowiązkiem wystawcy jest umieszczenie w widocznym miejscu zalaminowanej kartki A4 zawierającej zasady bezpieczeństwa COVID
- Obowiązkiem wystawcy jest uniemożliwienie bezpośredniego dostępu do żywności przez odwiedzających Powyższe zasady dotyczą wszystkich stoisk, bez względu na asortyment czy lokalizację. Przestrzeganie tych zasad będzie sprawdzane przez niezależne od nas instytucje takie jak Państwowa Powiatowa Stacja Epidemiologiczna. Uwagi będą zgłaszane do organizatorów, ale bezpośrednia odpowiedzialność spoczywa na wynajmujących i ewentualne kary będą nakładane na Państwa.
Pakiety covid (w cenie stoiska) składające się z: maseczek (100 szt.), płynu (1 szt. - poj. 1 l.), rękawiczki (100 szt.) będą do odbioru w KONTENERZE SERWISOWYM w dniach wejścia wystawców.
WAŻNE INFORMACJE DLA STREFY GASTRONOMICZNEJ:
- Sprzedaż alkoholu dopuszczona jest wyłącznie do 18% zawartości alkoholu i po uzyskaniu zgody Organizatora (czyli MTG) oraz właściwych urzędów. Sprzedaż alkoholu do spożycia na miejscu dopuszczalna jest wyłącznie w strefie gastronomicznej, wyłącznie przez punkty, które zgłosiły taką sprzedaż organizatorowi.Wystawcy, którzy zgłosili sprzedaż wina grzanego zobowiązani są do sprzedaży wina grzanego własnej receptury oraz posiadania w ofercie wina grzanego bezalkoholowego.
Organizator zastrzega sobie prawo do ograniczenia możliwości sprzedaży alkoholu.
- Wystawca strefy gastronomicznej jest zobligowany do sprzedaży produktów wyłącznie w naczyniach papierowych dołączając sztućce drewniane. W przypadku kubków (papierowych oraz ceramicznych) Wystawca zobligowany jest do ich zakupu u Organizatora. Niedostosowanie się skutkować będzie nałożeniem kar finansowych zgodnie z Regulaminem.
DOMAWIANIE KUBKÓW, BUTLI Z WODĄ, PAKIETÓW COVID – WYŁĄCZNIE DROGĄ EMAIL NA ADRES:
biuro.jarmarku@mtgsa.com.pl
Wystawców strefy gastronomicznej, którzy nie dostarczyli jeszcze do Biura MTG Oświadczenia z nr kas fiskalnych oraz pełnego cennika sprzedawanych produktów prosimy o niezwłoczne uzupełnienie dokumentów.
PRZYPOMINAMY O WYŁĄCZNOŚCI PRODUKTOWEJ:
- Sprzedaż piwa - zgodnie z Regulaminem uczestnik prowadzący działalność obejmującą sprzedaż piwa zobowiązany jest do wyłącznej sprzedaży produktów Sponsora Jarmarku tj. grupy Carlsberg oraz do nieeksponowania towarów innych producentów piwa. Prosimy o bezpośredni kontakt z dystrybutorem pod nr +48 609 827 237, który dostarczy piwo oraz wyposaży stoiska w niezbędny do sprzedaży piwa sprzęt.
- Sprzedaż napojów - zgodnie ze Szczegółowymi Warunkami uczestnictwa w strefie Food Court uczestnik prowadzący działalność obejmującą sprzedaż napojów gazowanych zobowiązany jest do wyłącznej sprzedaży produktów Sponsora Jarmarku tj. Coca Cola - prosimy o bezpośredni kontakt z dystrybutorem pod nr +48 660 495 661.
Jarmark odbędzie się w formule uwzgledniającej obostrzenia związane z COVID-19. Do dyspozycji Państwa oddajemy drewniane domki 6 m
2 i 8 m
2 oraz kramy w tunelu prowadzącym do Forum Gdańsk.
Nowością jest wprowadzenie „Regulaminu przyjęcia oferty handlowej Uczestnika”. Regulamin zawiera kryteria oceny oferty. Komisja podejmuje decyzję o akceptacji lub odrzuceniu oferty. Warunkiem koniecznym jest m.in. opis asortymentu i załączenie zdjęć w systemie.
Zatem przed dokonaniem zgłoszenia uprzejmie prosimy o zapoznanie się z „Regulaminem przyjęcia oferty handlowej Uczestnika”.
Zgłoszenia powinny zawierać m.in.:
Art. Spożywcze/Rzemiosło/Artyści, m.in.:
– określenia rodzaju asortymentu
– zdjęcia i opis oferowanego asortymentu
– certyfikaty i inne
Gastronomia, m.in.:
– określenie rodzaju proponowanej kuchni
– planowane menu wraz z cenami i zdjęciami potraw
– certyfikaty i inne
Jesteśmy do Państwa dyspozycji pod adresem email:
biuro.jarmarku@mtgsa.com.pl
Zapraszamy do uczestnictwa w tegorocznym Jarmarku.
Zespół Organizacji Jarmarku Bożonarodzeniowego
NOWY KOMUNIKAT Z DNIA 15.10.2021
Prosimy o zapoznanie się z następującymi dokumentami:
REJESTRACJA / LOGOWANIE
Szanowni Państwo!
Prosimy o zapoznanie się z najważniejszymi informacjami o tegorocznym Jarmarku Bożonarodzeniowym, przed wypełnieniem zamówienia w internetowym systemie rejestracji zgłoszeń.
Wszystkie operacje związane z przyznaniem stoiska, potwierdzeniem uczestnictwa, zamówieniem wyposażenia będą realizowane wyłączenie za pośrednictwem internetowego systemu rejestracji zgłoszeń. W celu zgłoszenia udziału w Jarmarku należy założyć własne konto za pośrednictwem strony internetowej lub wykorzystać konto założone do obsługi zgłoszenia na Jarmark Bożonarodzeniowy w poprzednich latach.
Warunkiem koniecznym do przyjęcia zgłoszenia jest opis asortymentu potwierdzony zdjęciami.
Uczestnicy Jarmarku mogą wynajmować stoiska na różnych zasadach w zależności od asortymentu i rodzaju działalności. W 2021 zaplanowano stoiska na Targu Węglowym, na ul. Bogusławskiego i na ul. Tkackiej oraz rozważane jest ustawienie kramów w tunelu prowadzącym do Forum.
1. Strefa gastronomiczna (food court)
Firmy zainteresowane uczestnictwem są zobowiązane do wypełnienia zgłoszenia online. Warunkiem koniecznym do wypełnienia zgłoszenia jest opis asortymentu potwierdzony zdjęciami oraz załączenie menu. Warunkiem przyjęcia oferty jest jej akceptacja przez Komisję weryfikacyjną. O decyzji zostaną Państwo poinformowani e-mailem.
Wystawcy ze strefy food court rozliczają się na zasadach czynszu obrotowego (prowizji od sprzedaży) wysokości 10 % z przychodu netto plus należny podatek VAT. Stałym kosztem jest zryczałtowana opłata za wynajem domku w wysokości określonej w cenniku i formularzu zgłoszenia uczestnictwa.
2. Strefa rzemiosła i artystów
Podmioty zainteresowane uczestnictwem są zobowiązane do wypełnienia zgłoszenia online. Warunkiem koniecznym do wypełnienia zgłoszenia jest opis asortymentu potwierdzony zdjęciami.
3. Strefa z art. spożywczymi
Podmioty zainteresowane uczestnictwem są zobowiązane do wypełnienia zgłoszenia online. Warunkiem koniecznym do wypełnienia zgłoszenia jest opis asortymentu potwierdzony zdjęciami
O przyjęciu lub odrzuceniu oferty decyduje Komisja weryfikacyjna zgodnie z kryteriami zawartymi w Regulaminie przyjęcia oferty handlowej.
BARDZO PROSIMY O ZAPOZNANIE SIĘ Z REGULAMINEM PRZYJECIA OFERTY HANDLOWEJ – link powyżej.
Ostateczną decyzję o zakwalifikowaniu uczestnika do udziału w Jarmarku oraz przydziale do określonej strefy podejmuje organizator. Ceny są dostępne w formularzach zgłoszenia uczestnictwa oraz w cenniku – link powyżej.
Organizator przydzieli infrastrukturę w konkretnej lokalizacji zgodnej z zakresem tematycznym danej strefy i w miarę możliwości zgodnej z życzeniami klienta.
Informujemy, że Jarmark odbywa się wyłącznie w infrastrukturze MTG.
Płatność za stoisko realizowana jest w 2 ratach: 50% opłaty eksploatacyjnej w ciągu 7 dni od daty potwierdzenia rezerwacji miejsca, pozostała część opłaty eksploatacyjnej i KAUCJA do 9 listopada 2021 r. Stoiska gastronomiczne wpłacają opłatę eksploatacyjną w formie I raty – 100% i kaucję w ciągu 7 dni od otrzymania potwierdzenia ze strony MTG.
UWAGA! BRAK TERMINOWYCH WPŁAT RÓWNOZNACZNY JEST Z REZYGNACJĄ Z WCZEŚNIEJ ZAREZERWOWANEGO MIEJSCA HANDLOWEGO.
NA TERENIE JARMARKU NIE BĘDZIE KASY. Wszystkie wpłaty powinny być dokonane na rachunek bankowy przelewem lub za pośrednictwem Poczty –
Urząd Pocztowy 50 ul. Długa 23/28 – placówka czynna całą dobę lub za pośrednictwem wpłaty w placówce Banku –
PKO BP ul. Okopowa 3 Gdańsk, pn – pt 8:00-18:00.